تبلیغات

هوشمند سازی ساختمان و سیستم های BMS

هوشمند سازی ساختمان و سیستم های BMS

هوشمند سازی ساختمان و سیستم های BMS

هوشمند سازی ساختمان محور اصلی خدمات شرکت رایان هوشمند می باشد. این شرکت خدمات خود را در زمینه مشاوره, طراحی و اجرای سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان های خانگی, تجاری, اداری و آموزشی ارائه می نماید. رایان هوشمند با استفاده از پرسنل متخصص و کارآزموده و خلاق سعی به ایجاد ساختمان ایمن و لوکس با استفاده از تکنوژی هوشمند جهت حفظ انرژی و جلوگیری از اتلاف منابع می نماید.

کنترل تجهیزات ساختمان از طریق اینترنت و شبکه با استفاده از تجهیزات BMS این مجموعه به سادگی امکان پذیر است و پرسنل واحد آموزش و بخش پشتیبانی نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

دنياي امروز را تغییرات و تحولات فناوري اطلاعات شكل داده است. نوآوري و فعاليت در زمينه IT هسته اصلي كسب و كار در دنياي امروزی است. ما مي خواهيم در دنياي فناوري، سهمي مهم از تحول مبتني بر IT در ساختمان داشته باشیم. از این رو بر آن شدیم با تکیه بر دانش فنی و استفاده از تجهیزات مدرن ارائه خدمات هوشمند سازی ساختمان را با ترکیب تکنولوژی های نوین, بستر IT و زیرساخت های مخابراتی ارائه نمائیم.

رایان هوشمند همواره سعی بر ارائه خدمات با کیفیت در زمینه خانه هوشمند نموده است و از این رو پس از سالیان تجربه و ارائه خدمات در حوزه های مانیتورینگ و کنترل از راه دور تجهیزات در بخش خصوصی و دولتی راهکارهای مناسبی در خصوص خدمات هوشمند سازی ساختمان, هوشمند سازی آپارتمان , هوشمند سازی مدارس , هوشمند سازی خانه و ویلا را ارائه نموده است, که بسیاری از شرکت ها از تجربیات این شرکت بهره برداری می نمایند که این امر باعث پیشرفت خدمات ما و بررسی کاستی ها توسط کارشناسان ما شده و این دلیل مناسبی می تواند باشد برای این که امروزه در بسیاری از پروژه ها هوشمند سازی ساختمان با رایان هوشمند می شناسند.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...