تبلیغات

آیا قصد خرید تیشرت دارید؟

آیا قصد خرید تیشرت دارید؟

آیا قصد خرید تیشرت دارید؟

در این پست می خواهیم شما را در خرید تیشرت یقه هفت منتاسب با اندام های مختلف راهنمایی کنیم .امیدواریم این نوشته برایتان مفید و کاربردی باشد

پیراهن های یقه هفتی کاملا برای آقایـان مناسب می باشند چون خواهندتوانـست در اقسام گوناگون ی ارائـه شوند. مثلا، اندازه ای که می خواهید از  سینه خود نشان دهید، می توانید یک پیراهن با یک یقه کوچک و یا یک یقه هفت بزرگ را گزینش نمایید .با اینکه به تن کردن تی شرت بگ یقه هفتی احتمال  دارد عجیب به ظـر برسد ، ولی یک تیشرت فیت و چسبان با یقه هفت ، کاملا زیبـا و شیک خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم اول با یک تی شرت با یک یقه هفت کوچک آغاز نمایید ، خیلی سخت است که یک ترکیب شیک و ویـژه را با یک تی شرت یقه هفت بزرگ ، درست نمـود و احتمال دارد که شخـص را خیلی احمق نشان دهد. ولی چنان چه شما سر سینه مناسب را دارید احتمال دارد که بخواهید یک تی شرت با یک یقه هفت بزرگ را گزینش نمایید . معمولا یقه هفت هایی که یک یقه بزرگ دارند، برای افراد  لاغر یا افراد خیلی ماهیچه ای مناسب می باشند .

دوستان برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد خردی تیشرت های مناب با اندام های مختلف می توانید بهه سایت تاپ تیشرت مراجعه نمایید.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...